zondag 10 mei 2020

Een gelukkige Moederdag voor alle mama's

Voor al onze mama's een gelukkige, fijne, prettige, zonnige, leuke,.... Moederdag.
Ik hoop dat onze kapoenen een mooi cadeautje hebben gemaakt samen met mama of met papa. Dat ze jullie vandaag maar extra verwennen want jullie verdienen het in deze moeilijke periode. Alsook van mij : Een gelukkige Moederdag want in deze tijd nemen jullie de taak van de juf over en dat mag wel eens gezegd worden. SUPER bezig mama's. Dit verdient een dikke duim. ๐Ÿ‘.
Daarom  willen de kleuters en de juffen zingen :

๐ŸŒท๐ŸŒธ๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ
Ik geef een heel mooi bloemetje,
een bloemetje aan jou.
Omdat ik je zo lief vind
omdat ik van je hou!
Ik geef een heel mooi bloemetje
al is het wel wat klein
't Zou leuk zijn als het alle dagen
Moederdag zou zijn.
๐ŸŒท๐ŸŒธ๐ŸŒน๐ŸŒบ๐ŸŒป๐ŸŒผ



Geen opmerkingen:

Een reactie posten